BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
30°C
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
32°C
Salı Açık
32°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
32°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Osmangazi’de öğrenciler çevre için yarışacak

Osmangazi Belediyesi’nin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlediği ‘Okullar Yarışıyor Çevre Kazanıyor’ isimli geri dönüşüm yarışması …

Osmangazi’de öğrenciler çevre için yarışacak
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
23.03.2022 13:11
11
A+
A-

Osmangazi Belediyesi’nin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlediği ‘Okullar Yarışıyor Çevre Kazanıyor’ isimli geri dönüşüm yarışması başladı.

Atıklarının doğru yöntemle toplanması konusunda çeşitli projeleri hayata geçiren Osmangazi Belediyesi, geri dönüşüm konusunda anlamlı bir etkinliğe imza attı. Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenledikleri ‘Okullar Yarışıyor Çevre Kazanıyor’ yarışmasıyla, öğrencilere kağıt-karton, plastik, elektronik ve metal atıkların ekonomiye kazandırılması için ayrı ayrı toplanmasının önemini vurgulamayı hedeflediklerini belirtti.

Yarışma hakkında bilgiler veren Başkan Dündar, “Öğrencilerimiz, bu yıl da geri dönüşüme en fazla atık toplamak için ter dökecek. İlk ve ortaokulların yarışacağı etkinlikte, atıklar 31 Mayıs tarihine kadar teslim edilecek. Temizlik İşleri Müdürlüğü’müzün yaptığı değerlendirme sonunda ise 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde öğrencilerimize Sukaypark’ta görkemli bir şenlik düzenlenecek. Evlatlarımızın doyasıya eğleneceği program, ödül töreni ile sona erecek” diye konuştu.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.