BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,6161
EURO
53,1313
ALTIN
6.105,98
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
31°C
İstanbul
31°C
Parçalı Bulutlu
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
32°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Bakan Varank, Osmaniye Fıstığı Müzesi’nin açılışını yaptı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Osmaniye Fıstığı Müzesi’nin açılışı gerçekleştirdi. Kurdele kesimi öncesi yaptığı konuşmasında …

Bakan Varank, Osmaniye Fıstığı Müzesi’nin açılışını yaptı
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
26.03.2022 17:06
7
A+
A-

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Osmaniye Fıstığı Müzesi’nin açılışı gerçekleştirdi. Kurdele kesimi öncesi yaptığı konuşmasında Osmaniye’ye fıstığın başkent olarak nitelendiren Bakan Varank, müzeyle birlikte şehre yeni bir hareket kazandırıldığını söyledi.

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, İl Genel Meclisi tarafından projesi hazırlanan ve Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı tarafından (DOĞAKA) finanse edilen Osmaniye Fıstığı Müzesi’nin açılışı gerçekleştirdi. Yer fıstığının ekiminden tüketimine kadar olan sürecin bal mumu heykelleri, görsel sunumlar ve fotoğraflarla anlatıldığı müzenin açılışında konuşan Bakan Varank, Osmaniye’yi fıstığın başkenti olarak nitelendirdi.

Müzeyle birlikte şehre yeni bir hareket kazandırıldığını ifade eden Bakan Varank, “Osmaniye fıstığın başkenti olarak bilenen bir şehir. Bu manada fıstığın daha güzel tanıtımı ve şehirde simge olmasıyla ilgili yeni bir eser kazandırmak amacıyla bu fıstık müzesini valiliğimizle beraber inşa ettik. Bundan sonra Osmaniye’ye gelen her vatandaşımız ve her bir turist burayı gezerek fıstık hakkında bilgi alacak. Bu manada da şehre yenir hareketlenme kazandırmış oluyoruz” diye konuştu.

Kurdele kesimin ardından müzeyi gezen Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz ve İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Ali Gizlice’den müze hakkında bilgiler aldı.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.