BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,5883
EURO
52,9756
ALTIN
6.018,26
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
28°C
Pazartesi Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Arıcılara 16 bin ton şeker müjdesi

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yapılan açıklamayla, arıcılara 16 bin ton şeker arzı daha sağlandığı bildirildi. Tarım ve Orman Bakanlığı …

Arıcılara 16 bin ton şeker müjdesi
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
26.03.2022 09:31
3
A+
A-

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yapılan açıklamayla, arıcılara 16 bin ton şeker arzı daha sağlandığı bildirildi.

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından 2021-2022 üretim döneminde sektörün girdi maliyetleri ve fiyatların artışı gibi önemli hususlar dikkate alınarak arı üreticilerine ek arz sağlanması kararı alındığı açıklandı.

Bakanlık tarafından şu ana kadar arıcılara 14 bin ton şeker arzı sağlandığı belirtilen açıklamada, “Bakanlığımız yaptığı yeni planlama sonucunda da, üreticilerimizin daha fazla ürün elde edebilmesine imkân sağlayabilmek için 16 bin ton şeker arzı daha sağlanmış olup, Tarım İl Müdürlükleri üzerinden arıcılarımızın hizmetine sunulmuştur. Bakanlığımızca, Türkşeker vasıtasıyla bir önceki yıl arıcılara 3 bin 500 ton şeker tedariki sağlanmıştır. Sektörel gelişmeler ışığında bakanlığımızın arı üreticilerine bu üretim döneminde toplamda tedarik edeceği şeker miktarı, bir önceki yıla kıyasla yaklaşık 9 kat artırılarak, 30 bin ton rakamına yükseltilmiştir” ifadelerine yer verildi.

Tarım ve Orman Bakanlığı’nın açıklamasında bakanlık olarak sektörün ihtiyaçları doğrultusunda her zaman üreticilerin yanında olmayı sürdürecekleri de kaydedildi.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.