BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,4975
EURO
52,7992
ALTIN
5.990,78
BIST
14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Başkan Akkaya sağlık çalışanlarının Tıp Bayramını kutladı

Konya’nın Akşehir İlçe Belediye Başkanı Salih Akkaya, Tıp Bayramı münasebetiyle Akşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü ve hastaneleri ziyaret ederek, tüm …

Başkan Akkaya sağlık çalışanlarının Tıp Bayramını kutladı
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
15.03.2022 15:21
9
A+
A-

Konya’nın Akşehir İlçe Belediye Başkanı Salih Akkaya, Tıp Bayramı münasebetiyle Akşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü ve hastaneleri ziyaret ederek, tüm sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.

Başkan Akkaya ziyaretleri kapsamında ilk olarak Akşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne giderek burada İlçe Sağlık Müdürü Muhammet Sait Yalçın’la görüştü. Sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı’nı kutlayan Akşehir Belediye Başkanı Salih Akkaya, “Allah daha nice günlere eriştirsin, bu güzel ve gayretli çalışmalarınızı da daim eylesin. Akşehirimiz’de bizler tıp camiamızın hizmetlerinden memnunuz. Akşehir halkı adına sizlere bu çalışmalar için teşekkür ediyorum. Özellikle pandemi sürecinde çok büyük fedakarca çalışmalar oldu. Bunu takdir etmemek mümkün değil, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum” dedi.

İlçe Sağlık Müdürü Muhammet Sait Yalçın’da Başkan Akkaya’ya teşekkür ederek, “Biz de sağlık çalışanları olarak belediyemizin desteğini her daim yanımızda hissettik. Hem sağlık çalışanları adına hem de kendi adıma teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Başkan Akkaya, ziyaretleri kapsamında Akşehir Devlet Hastanesi ve özel bir hastaneyi de ziyaret ederek, sağlık çalışanlarının Tıp Bayramını kutladı.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere
Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.