BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,4934
EURO
52,8944
ALTIN
6.077,24
BIST
14.539,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Başkan Büyükkılıç, doktorlar ile resim sergisi açtı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, KAYMEK tarafından hazırlanan ‘Sağlık, Sanat Hayattır’ isimli serginin açılışını …

Başkan Büyükkılıç, doktorlar ile resim sergisi açtı
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
14.03.2022 15:02
15
A+
A-

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, KAYMEK tarafından hazırlanan ‘Sağlık, Sanat Hayattır’ isimli serginin açılışını doktorlar ile birlikte yaptı.

Başkan Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini yürüten Kayseri Mesleki Eğitim ve Kültür A.Ş. (KAYMEK)’te sağlık çalışanı kursiyerler tarafından açılan kurslarda hazırlanan 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla 14 farklı eserin yer aldığı resim sergisinin açılışını yaptı.

Başkan Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi girişindeki serginin açılışını oğlu Dr. Enes Büyükkılıç ve Kayseri Devlet Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. İsmail Altıntop ile başhekim yardımcıları ve doktorları ile birlikte yaptı. 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla KAYMEK tarafından anlamlı bir sergi açıldığını ifade eden Büyükkılıç, “Hastanemizin kıymetli çalışanlarına her kademedeki dostlarımızı tebrik ediyor, sağlıklı, hayırlı daha nice 14 Mart Tıp Bayramlarına yetişmelerini temenni ediyoruz” dedi.

Sergide, Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk tarafından günün anısına Doktor Başkan Büyükkılıç’a Erciyes Dağı’nın yer aldığı el nakışı ürünün bulunduğu tablo hediye takdim edildi.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere

Başkan Büyükkılıç da Başhekim Altıntop’a nazar ayetinin yer aldığı tabloyu hediye etti.

SEO Fabrika

REKLAM ALANI

Büyükkılıç, sergi açılışına katılan sağlık çalışanlarına da hediyeler takdim etti.


Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.