BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,6161
EURO
53,1313
ALTIN
6.105,98
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
31°C
İstanbul
31°C
Parçalı Bulutlu
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
32°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Başkan Sandıkçı: “Yaşlılara saygı bir gün değil, bir ömür olmalı”

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ‘Yaşlılara Saygı Haftası’ dolayısıyla Samsun Huzurevi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ndeki yaşlıları …

Başkan Sandıkçı: “Yaşlılara saygı bir gün değil, bir ömür olmalı”
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
23.03.2022 14:46
13
A+
A-

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ‘Yaşlılara Saygı Haftası’ dolayısıyla Samsun Huzurevi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ndeki yaşlıları ziyaret etti.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ‘Yaşlılara Saygı Haftası’ dolayısıyla Samsun Huzurevi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ndeki yaşlıları ziyaret etti. Yaşlıların memnuniyetle karşıladıkları ziyaret birbirinden renkli görüntülere sahne oldu.

Yaşlılardan oratoryo gösterisi ve şiir dinletisi

Samsun Huzurevi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde gerçekleştirilen ziyarette yaşlılardan ve huzurevi personelinden oluşan bir sanat ekibi sundukları Çanakkale oratoryosu, şiir ve müzik dinletisi ile ziyaretçilere sürpriz yaptı. Duygulu anların paylaşıldığı gösterinin ardından Samsun’un ilçeleri arasında düzenlenen Yaşlılar Evi Bocce Turnuvası’nda derece elde eden yarışmacılara ödülleri takdim edildi.

“Yaşlılara saygı bir gün değil, bir ömür olmalı”

Yaşlılara çiçek takdim edip onlarla bir süre sohbet eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Yaşlılarımız baş tacımızdır. Onların mutlu ve huzurlu bir hayat sürmesi adına tüm imkanlarımızla yanlarındayız. Tecrübeleriyle bizlere yol gösteren çınarlarımızın ‘Yaşlılara Saygı Haftası’nı kutluyorum. Onlara duyduğumuz, saygıyı, sevgiyi, hürmeti bir gün ya da bir hafta değil; ömür boyu göstermemiz gerekmektedir. Allah onları başımızdan eksik etmesin” diye konuştu.

‘Yaşlılara Saygı Haftası’ münasebetiyle gerçekleştirilen programın sonunda pasta merasimi gerçekleştirildi.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere

SEO Fabrika

REKLAM ALANI

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.