BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,4909
EURO
52,8389
ALTIN
5.961,50
BIST
14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Bir günde bin 700 pet şişe topladılar

Körfez Belediyesi’nin yürüttüğü proje çerçevesinde Petkim Ortaokulu öğrencileri bir günde bin 700 pet şişe topladı. Körfez Belediyesi …

Bir günde bin 700 pet şişe topladılar
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
25.03.2022 16:08
14
A+
A-

Körfez Belediyesi’nin yürüttüğü proje çerçevesinde Petkim Ortaokulu öğrencileri bir günde bin 700 pet şişe topladı.

Körfez Belediyesi, öğrencilere sıfır atık projesini daha iyi anlatmak ve çevre sevgisini aşılamak için çeşitli projeler üretmeyi sürdürüyor. Bu çerçevede, Petkim Ortaokulu ile birlikte bir günlük proje hayata geçirildi. Bin 500 öğrencinin bulunduğu Petkim Ortaokulu’nda öğrenciler bir günde kullandıkları pet şişeleri okul içerisinde oluşturulan geri dönüşüm noktalarına bıraktı. Körfez Belediyesi Sıfır Atık Birimi ekipleri, toplanan şişeleri almak için okula gitti. Düzenlenen programa; Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, İlçe Milli Eğitim Müdürü Serbülen Kurt, Okul Müdürü Adem Akgöl, Temizlik İşleri Müdürü Ali Osman Yıldırım ve öğrenciler katıldı.

Öğrencileri tebrik eden Başkan Şener Söğüt, “On yıldır atık getirme merkezimiz faal durumda. Mobil atık getirme merkezlerimizi de oluşturduk. Sayılarını da her geçen gün arttırıyoruz. Bugün de burada çok güzel bir sosyal proje için bir aradayız. Bir günlük pet şişelerinizi getirdiniz. Bunlar doğada kolay kaybolmayan ambalaj atıklar. Rastgele atılması, çevre için gerçekten kötü bir durum. Sizleri canı gönülden tebrik ediyorum. Hem ekonomimize katkı sağlıyorsunuz hem de doğayı korumuş oluyorsunuz” ifadelerini kullandı.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.