BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,5137
EURO
53,0057
ALTIN
6.019,97
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
28°C
Pazartesi Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Döşemealtı Belediyesi bitkisel atık yağ toplama kampanyası başlattı

Döşemealtı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü doğayı korumak ve çevre bilincini kazandırmak amacıyla bitkisel atık yağ toplama kampanyası …

Döşemealtı Belediyesi bitkisel atık yağ toplama kampanyası başlattı
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
24.03.2022 11:12
10
A+
A-

Döşemealtı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü doğayı korumak ve çevre bilincini kazandırmak amacıyla bitkisel atık yağ toplama kampanyası başlattı. Proje kapsamında evlerde kullanılan 5 litre bitkisel atık yağ getirene 1 litre sıvı bulaşık deterjanı hediye ediliyor.

Döşemealtı Belediyesi evlerde gıda malzemesi olarak kullanılan bitkisel atık yağların, lavabo giderlerine ya da başka yerlere dökülerek doğada ve insanlarda oluşturduğu tehlikeleri ortadan kaldırmak, temiz gelecek ve ekolojik doğa parolasıyla atık yağ toplama kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında vatandaşların teşvik edilmesi için 5 litre atık yağ getirene 1 litrelik sıvı bulaşık deterjanı hediye edilecek.

Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, “İlçemizi geleceğe taşırken, daha çevreci doğaya duyarlı bir yönetim anlayışıyla hareket ediyoruz. Atık yağ konusunda yürüttüğümüz projeyi geliştirerek doğanın korunması adına vatandaşlarımızla işbirliği içerisinde çalışıyoruz. Geçtiğimiz yıl yürüttüğümüz çalışmada bin litre atık yağ topladık. Bu yıl ise daha fazla atık yağın doğru biçimde bertaraf edilmesi için bu kampanyamızı geliştirdik. Atık yağlarını teslim eden vatandaşlarımıza sıvı deterjan hediye ediyoruz” dedi.

Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri 444 0 507 numaralı çağrı merkezinden kendilerine ulaşan vatandaşların evlerde biriktirdiği yağları geri dönüşüme göndermek için topluyor. Bu yıl 2 tonun üzerinde atık yağ toplamayı planlayan Döşemealtı Belediyesi ekipleri kampanyaya işyerlerinin dahil olmadığını açıkladı.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.