BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,4797
EURO
53,0812
ALTIN
6.127,18
BIST
14.556,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
28°C
İstanbul
28°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Gediz’de araç filosuna iş makinesi desteği

Kütahya’nın Gediz ilçesinde, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı desteğiyle, belediye araç filosuna kazıcı yükleyici iş makinası …

Gediz’de araç filosuna iş makinesi desteği
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
16.03.2022 14:01
9
A+
A-

Kütahya’nın Gediz ilçesinde, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı desteğiyle, belediye araç filosuna kazıcı yükleyici iş makinası kazandırıldı.

Belediye hizmetlerinin daha iyi, daha hızlı ve daha kaliteli yapabilmesi adına bu çalışmaları yaptıklarını belirten Gediz Belediye Başkanı Muharrem Akçadurak, “Belediyemiz araç filosuna Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı desteğiyle yeni bir iş makinesi daha satın alındı. Halkımıza daha kaliteli hizmet verebilmek adına göreve geldiğimiz ilk günden itibaren ihtiyacımız olan araç ve ekipmanları ilçemize kazandırma gayretinde olduk. Bu kapsamda kazıcı yükleyici iş makinesini araç filomuza kazandırdık. Yeni iş makinamız hareket kabiliyetimizi genişletecek, iş ve süre bakımından kazanç sağlayacak. Halka hizmet, Hakka hizmettir anlayışı ile çıktığımız bu yolda gece gündüz çalışarak, vatandaşlarımızın hizmetinde kullanacağımız araçları ve bütçemiz imkânları dâhilinde mevcut araç sayımızı her geçen gün gençleştirip artırarak ilçemize daha hızlı hizmet etmeye devam ediyoruz. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı desteğiyle kazandırılan iş makinesi İlçemize ve Belediyemize hayırlı uğurlu olsun” dedi.

Başkan Akçadurak, İş makinesinin Gediz’e kazandırılmasında emeği geçen herkese şahsım ve Gediz Halkı adına teşekkür ediyor şükranlarımı sunuyorum” diye konuştu.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.