BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,5149
EURO
53,0593
ALTIN
6.038,61
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Mehmet Hüseyin Dalgıç: “Keçiörengücü ile berabere kaldığımız için üzgünüz”

İstanbulspor Teknik Sorumlusu Mehmet Hüseyin Dalgıç, Ankara Keçiörengücü ile berabere kaldıkları için üzgün olduklarını söyledi. Spor Toto 1. Lig …

Mehmet Hüseyin Dalgıç: “Keçiörengücü ile berabere kaldığımız için üzgünüz”
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
18.03.2022 19:56
13
A+
A-

İstanbulspor Teknik Sorumlusu Mehmet Hüseyin Dalgıç, Ankara Keçiörengücü ile berabere kaldıkları için üzgün olduklarını söyledi.

Spor Toto 1. Lig’in 29. haftasında İstanbulspor sahasında karşılaştığı Ankara Keçiörengücü 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan İstanbulspor Teknik Sorumlusu Mehmet Hüseyin Dalgıç, “Keçiörengücü ile berabere kaldığımız için üzgünüz. Kazanmamız gereken bir maçtı. Çok iyi hazırlanmıştık. Keçiörengücü’nün iyi savunma yaptığını biliyorduk. Hafta içinde ona göre çalıştık. Oyun içine bir türlü giremedik. Pozisyonlar bulduk. İstediğimiz sonucu alamadık. Play-off için önemli 2 puan kaybettik. Bundan sonrası için telafi etmeye çalışacağız. Bir bahane olarak söylemiyorum, maalesef takımlar bize karşı tempo yükseltmek istemiyor. Devamlı kendileri yere bırakıp, taktik faul yapıyorlar. Hızımızı kesmeye çalışıyorlar. Art arda geldiği zaman oyun içine giremiyoruz. Profesyonel düzeyde olmaması gereken şeyler ama oluyor. Bu tür oyunlar kimseye fazla bir şey kazandırmıyor. Kimseye tavsiyede bulunmam haddim değil. 2 puan kaybettiğimiz için bunu söylemiyorum. Futbolun gelişmesi adına söylüyorum” diye konuştu.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.