BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
30°C
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
32°C
Salı Açık
32°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
31°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Pasur Belediyespor, grubunda namağlup şampiyon oldu

Diyarbakır’ın Kulp ilçe temsilcisi Pasur Belediyespor, Diyarbakır Süper Amatör Ligi C grubunun son maçında Kulp İlçe Stadı’nda, Sur Belediyespor …

Pasur Belediyespor, grubunda namağlup şampiyon oldu
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
27.03.2022 11:56
4
A+
A-

Diyarbakır’ın Kulp ilçe temsilcisi Pasur Belediyespor, Diyarbakır Süper Amatör Ligi C grubunun son maçında Kulp İlçe Stadı’nda, Sur Belediyespor’u 6-0 yenerek grubunda şampiyon oldu.

Grubun lideri olarak şampiyon çıkmayı başaran Pasur Belediyespor mücadele ettiği Süper Amatör Ligi C grubunda, rakibi olan Sur Belediyespor’u 6-0’lık skorla maçı kazanarak Play-Off maçlarını oynamaya hak kazandı.

Pasur Belediyespor Başkanı Medeni Arslan, ligin son maçını da kazandıklarını belirterek, “Takım olarak bu sezonun başında ilk önce grup şampiyonluğunu istiyorduk. Çok Şükür bunu elde ederek ilk hedefimize ulaşmayı başardık. Grubumuzda oynadığımız 18 maçta 17 galibiyet, 1 beraberliği elde ederek namağlup olarak takımımız şampiyonluğunu ilan etti. Şimdi ünümüzde Play-Off maçları vardır. İnşallah Play-Off maçlarında da başarıyı yakalayarak BAL’a çıkacağız. Bu son maçımızda da bizleri yalnız bırakmayan Kulp Kaymakamımız ve Belediye Başkan Vekilimiz Mustafa Gözlet’e, ilçemizin mülki amirlerine, katkılarını esirgemeyen ilçe halkımıza, değerli taraftarlarımıza ve yöneticilerimize teşekkür ediyoruz” dedi.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere

SEO Fabrika

REKLAM ALANI
Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.