BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,5137
EURO
53,0057
ALTIN
6.019,97
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
28°C
Pazartesi Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Şampiyon Eczacıbaşı Dynavit, basınla buluştu

CEV Kupası’nda şampiyon olan Eczacıbaşı Dynavit, basın mensuplarıyla buluştu. Başantrenör Ferhat Akbaş, uzun bir çalışmanın ardından bu kupayı …

Şampiyon Eczacıbaşı Dynavit, basınla buluştu
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
24.03.2022 11:41
14
A+
A-

CEV Kupası’nda şampiyon olan Eczacıbaşı Dynavit, basın mensuplarıyla buluştu. Başantrenör Ferhat Akbaş, uzun bir çalışmanın ardından bu kupayı aldıklarını söyledi.

Eczacıbaşı Dynavit Kadın Voleybol Takımı, CEV Kupası finali rövanşında Alman rakibi Allianz MTV Stuttgart’ı 3-1 yenerek şampiyonluğa ulaştı. CEV Kupası’nı tarihinde ikinci kez kazanan ve müzesindeki kupa sayısını 80’e çıkaran turuncu-beyazlılarda, teknik heyet ve voleybolcular, kulüp tesislerinde basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Toplantıda Eczacıbaşı Başantrenörü Ferhat Akbaş ile oyunculardan Tijana Boskovic ve Simge Aköz açıklamalarda bulundu.

Uzun bir çalışma sonucunda sezonun ilk kupasını aldıklarını belirten Ferhat Akbaş, “Bu kupanın Avrupa Kupası olması bizim için çok önemliydi. Bunun baş mimarı oyuncularımız ve teknik ekip. Yönetimin çok ciddi desteği oldu. Tüm Türkiye’ye, kulübümüze ve tüm voleybol ailesine teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Kupayı kazanmak için çok çalıştıklarını söyleyen Tijana Boskovic ise, “Bu kupayı aldık ve İstanbul’a döndük. Bunun için çok çalıştık. Bundan dolayı çok mutluyum. Motive olduk ve orada iyi oynadık. Mental olarak çok iyiyiz. Galibiyeti kutladık” dedi.

Simge Aköz ise kupanın önemine değinerek, “Aslında bu kupa bizim için çok önemli olduğu kadar kadınlarımız için de çok önemli. Bunu Türkiye’ye ve Türk voleyboluna kazandırdığımız için de çok mutlu ve gururluyuz. Herkese bizi destekleri için çok teşekkür ederiz” şeklinde konuştu.

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.