BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,4975
EURO
52,7992
ALTIN
5.990,78
BIST
14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
30°C
Narlıdere Gıda
Reklam

Turgut Özal Tıp Merkezi’nden emeklilere vefa

Malatya İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi’nde, Covid-19 salgını döneminde fedakarca çalışıp emekli olan 60 kişiye hizmetleri için …

Turgut Özal Tıp Merkezi’nden emeklilere vefa
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
24.03.2022 17:26
12
A+
A-

Malatya İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi’nde, Covid-19 salgını döneminde fedakarca çalışıp emekli olan 60 kişiye hizmetleri için teşekkür plaketi verildi.

Turgut Özal Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen törende konuşan İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kızılay, 1996 yılında 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal tarafından üniversitelerine kazandırılan Turgut Özal Tıp Merkezinin, her yıl bir önceki yıla göre içeriden büyüdüğünü, personel sayısının arttığını söyledi. Karaciğer Nakli Hastanesi kazandırılan Tıp Merkezine 217 yataklı Onkoloji Hastanesini de eklediklerini belirten Kızılay, insan kaynağının da büyümeye devam ettiğini, bu açıdan da son altı yılda yüzde 30 büyüdüklerini anlattı.

Kızılay, şunları kaydetti:

“Kurum olarak emeklilerimize ve mezunlarımıza kimlik kartı vereceğiz. Üniversitemizin her yerinden istifade edin istiyoruz. Bu çalışma tamamlanınca gelin emekli kartınızı alın. Üniversitemizde yürüyüş yapmaya, yemek yemeye, spor yapmaya, programlara katılmaya gelin, imkanlarından istifade etmeye devam edin.”

Başhekim Doç. Dr. Adil Başkıran da emeklilere verdikleri emekler için teşekkür ederek, sağlık ve mutluluk diledi.

Daha sonra emekli olanlara plaketleri verildi.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere
Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.