BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Pazartesi Açık
32°C
Salı Açık
31°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
32°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
31°C
Narlıdere Gıda
Reklam

ZBEÜ ile Orman Bölge Müdürlüğü arasında işbirliği protokolü imzalandı

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ile Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğü arasında protokol imzalandı. Çaycuma MYO konferans salonunda yapılan …

ZBEÜ ile Orman Bölge Müdürlüğü arasında işbirliği protokolü imzalandı
Narlıdere Zeytin Zeytinyağı

REKLAM ALANI

Renginar
22.03.2022 16:36
19
A+
A-

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ile Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğü arasında protokol imzalandı. Çaycuma MYO konferans salonunda yapılan protokolün imza töreninde Vali Mustafa Tutulmaz, Rektör Prof. Dr. Mustafa Çufalı ve Orman Bölge Müdürü Faruk Bayraktaroğlu hazır bulunurken il ve ilçe protokolü akademik idari personel katılım sağladı.

İmzalanan araştırma ve geliştirme konularına ait protokole göre; Türkiye’nin ormanlık alanlarının sürdürülebilir yönetimi ve mevcut kaynakların geliştirilmesi, tematik öncelikli alanların kesiştiği ortak noktalar, doğal olarak yetişen bitkilerden endüstriyel işleme girmeden doğrudan tüketilen baharat, sebze, meyve vb. tıbbi ve aromatik özelliğe sahip katma değeri yüksek potansiyeli olan ürünlerin bölgenin kalkınmasına katkı sağlaması için Üniversite ve Bölge Müdürlüğünün ortak çalışması amaçlanıyor.

Rektör Prof. Dr. Mustafa Çufalı Protokole ilişkin konuşmasında, Türkiye’nin en önemli kurumlarından biri olan Orman Bölge Müdürlüğü ile işbirliğine çok önem verdiklerini belirterek, protokolün iki kuruma da hayırlar getirmesini temenni etti. Bölge Müdürü Faruk Bayraktaroğlu da Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi’nin doğaya saygılı çevreci kampüslerinin örnek teşkil ettiğini belirterek, atılan imzaların iki kurumda da faydalı olacağını söyledi.

Protokol kapsamında Filyos Bölgesi’nin odun dışı orman ürünleri ve tıbbi aromatik bitkilere ait katma değeri yüksek üretim potansiyeli oluşturmak, gıda, ilaç ve benzeri sektörlere destek sağlamak amacı ile bölgenin kalkınmasına katkı sağlanacak. 35 dekar alanda 18 farklı tıbbi bitki ile 6 bin adet fidan dikilmesi planlanıyor.

Konuşmalar protokolün Zonguldak iline hayırlı olması temennisi ile sona erdi.

REKLAM ALANI

WHM Hosting

Narlıdere

Reklam

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.